Καταλαβαίνουμε ότι είναι πολύ δύσκολο, κάποιος που δεν γνωρίζει την τεχνολογία των τηλεφωνικών κέντρων να επιλέξει μόνος του, ποιό T/K είναι κατάλληλο για την επιχείρηση του. Γι' αυτό τον λόγο ετοιμάσαμε αυτή την φόρμα που μπορείτε να συμπληρώσετε σε λίγα λεπτά.
Εμείς θα παραλάβουμε τα στοιχεία σας και τις απαιτήσεις σας και θα σας στείλουμε τις προτάσεις μας.
Στο πεδίο Γραμμές πόλης ISDN, συμπληρώστε τον αριθμό των ISDN γραμμών ΟΤΕ ή άλλης εταιρίας που έχετε. Αν δεν έχετε συμπληρώστε τον αριθμό 0.
Στο πεδίο Γραμμές πόλης PSTN (απλή γραμμή), συμπληρώστε τον αριθμό των PSTN γραμμών που έχετε. Αν δεν έχετε συμπληρώστε τον αριθμό 0.
Στο πεδίο Γραμμές πόλης VoIP, συμπληρώστε τον αριθμό των VoIP γραμμών που έχετε. Αν δεν έχετε συμπληρώστε τον αριθμό 0.
Στο πεδίο Γραμμές GSM (κινητής τηλεφωνίας), συμπληρώστε τον αριθμό των GSM γραμμών που έχετε. Αν δεν έχετε ή δεν θέλετε να συνδέσετε GSM γραμμές στο τηλεφωνικό κέντρο, συμπληρώστε τον αριθμό 0.
Στο πεδίο Εσωτερικά τηλέφωνα (ψηφιακά), συμπληρώστε τον αριθμό των ψηφιακών τηλεφώνων που θέλετε να συνδέσετε στο τηλεφωνικό κέντρο. Αν υπάρχει γραμματεία την οποία κατευθύνονται όλες η κλήσεις, τουλάχιστον μία ψηφιακή συσκευή είναι απαραίτητη.
Στο πεδίο Εσωτερικά τηλέφωνα (VoIP), συμπληρώστε τον αριθμό των VoIP τηλεφώνων που θέλετε να συνδέσετε στο τηλεφωνικό κέντρο. Αν δεν επιλέξατε VoIP Τ/Κ συμπληρώστε τον αριθμό 0.
Στο πεδίο Εσωτερικά τηλέφωνα (αναλογικά), συμπληρώστε τον αριθμό των αναλογικών τηλεφώνων που θέλετε να συνδέσετε στο τηλεφωνικό κέντρο. Όλα τα σύγχρονα Τ/Κ υποστηρίζουν αναγνώριση κλήσης στα αναλογικά τηλέφωνα. Επίσης με ένα αναλογικό τηλέφωνο μπορεί ο χρήστης να απαντήσει, να μεταβιβάσει ή να βάλει στην αναμονή την κλήση.
Στην ερώτηση Επεκτάσιμο ή compact, επιλέξτε επεκτάσιμο αν θέλετε το Τ/Κ στο μέλλον να μπορεί να επεκταθεί σε Γραμμές πόλης ή σε εσωτερικά τηλέφωνα. Αν δεν σας ενδιαφέρει η επεκτασιμότητα επιλέξτε compact.
Στην ερώτηση αν θέλετε αυτόματη απάντηση των κλήσεων, επιλέξτε Ναι ή Όχι. Αυτόματη απάντηση κλήσεων συνήθως είναι απαραίτητη όταν δεν υπάρχει κεντρική γραμματεία, αλλά οι κλήσεις πρέπει να δρομολογούνται αυτόματα σε κάθε τμήμα. π.χ. τμήμα πωλήσεων, τμήμα τεχνικής υποστήριξης, Λογιστήριο κλπ